Kendall Jenner Pamer Kemesraan Bersama Justin Bieber







.Nama salah satu putri dari keluarga kaya dan terkenal Kardashian, Kendall Jenner kembali mencuat kepermukaan dengan kemunculan foto dirinya yang tampil bermesra bersama Justin Bieber untuk majalah Vogue Amerika.
Di usianya yang masih terbilang muda, nama Kendall telah disejajarkan dengan model-model ternama papan atas dunia. Prestasinya kali ini dibuktikan dengan melakukan pemotretan bersama bekas kekasih sahabatnya sendiri, Selena Gomez dan mempamerkan fotonya bersama Bieber di Instagramnya.
"Last one! April Vogue spreadvoguemagazinemariotestinojustinbieber," tulis model yang mempunyai mata dan bibir indah itu.
Tak lama selepas foto mesranya bersama Bieber telah dimuat naik, Instagram Kendall langsung dibanjiri 'Like' dan lebih dari 30 ribu komen. Ada yang cemburu atas kebersamaan mereka, tetapi ada juga peminat yang menyebutkan kedua bintang muda itu kelihatan serasi bersama.
Tak heran jika majalah Vogue sengaja mendampingkan keduanya dalam satu frame, kerana khabar berdekatan keduanya bukan menjadi berita baru sejak 2014 lalu. Selepas bertemu di sebuah pesta ulang tahun pereka Riccardo Tisci di Ibiza, kedua-duanya mula menunjukkan kedekatannya dengan makan bersama di tengah padatnya jadwal Kendall untuk Paris Fashion Week, bulan Oktober 2014 lalu.
Selain wajah Kendall dan Bieber, Vogue juga mendatangkan pendatang muda lain dalam industri hiburan yang tengah bersinar seperti Gigi Hadid, Ansel Elgort, Dylan Penn dan adiknya, Hopper. Foto yang diabadikan oleh jurugambar Mario Testino ini akan muncul pada majalah Vogue edisi April 2015 dengan tema 'Hollywood' s New Brat Pack


0 Response to "Kendall Jenner Pamer Kemesraan Bersama Justin Bieber"

Post a Comment