Honey Trap Gang,Geng Wanita Paling Berbahaya Di Mexico

Honey Trap Gang, Geng Wanita Sadis Asal Meksiko

   Penjahat selalu sinonim dengan kaum lelaki dengan berwajah sangar dan berbadan kekar yang kerap kali melakukan tindakan berkelompok ataupun sendiri. Tetapi anda jangan salah, dengan geng satau ini, Honey Trap Gang. Geng ini hanya dianggotai oleh wanita dan sadis.

Geng yang berasal dari Mexico ini terdiri dari sekumpulan wanita yang sering melakukan aksi kejahatan, bahkan mereka mensasarkan mangsanya kebanyakan para lelaki. Honey Trap Gang tak hanya merompak, mereka tak segan memperkosa mangsanya apabila melakukan aksi kejahatannya.

Geng berjumlah 6 kakitangan yang diketuai oleh Maria Sierra. Awalnya, mereka menggoda lelaki, dan memikatnya, lalu mengajaknya hingga ke tempat yang sepi dan akhirnya melakukan aksinya.


Saat dilapor Mirror, biasanya barang yang mereke turun adalah dompet, telefon bimbit hingga barang berharga lain. Geng ini beraksi di daerah Cancun, Mexico mereka mengambil terget kepada pelancong luar negara yang sedang melancong di sana, walaupun kebanyakkan mangsanya tak mahu untuk melaporkan kepada pihak berwajib dengan alasan malu dan mengelakkan penerbitan.

Namun, hingga kini geng sadis yang dianggotai Yesenia Lara, Maria Sierra, Griselda Naranjo, Andrea Martinez, Yesenia Lopez, dan Roxana Maldonado ini telah ditangkap lantaran ada salah satu pelancong melaporkan ke polis telah menjadi korban kejahatan.


Rupanya pelancong tersebut tidak sungkan untuk melaporkan telah menjadi mangsa geng wanita ini. Dari maklumat polis, wanita-wanita ini berusia antara 19-28 tahun.

0 Response to "Honey Trap Gang,Geng Wanita Paling Berbahaya Di Mexico"

Post a Comment