Ashley Zehnder Guru Cantik Yang Tiduri Murid Lelakinya {2 Gambar}



Kisah seorang guru cantik yang berasal dari Amerika ini sedang ramai diberitakan di berbagai media massa di Amerika. Pasalnya, Ashley Elizabeth Zehnder seorang guru yang mengajar biologi di Amerika Syarikat (AS) ini melakukan hubungan yang tak sepatutnya dia lakukan bersama murid didiknya.

Awalnya, Ashley Elizabeth Zehnder tak mau mengakui kejadian tersebut. Namun, selepas didapati bukti foto selfie dirinya yang sedang berpose sensual tanpa sehelai benang pun.

Seperti dikutip dari mirror (23/10/14), sebuah bukti foto bugilnya ini terkuak dari telefon bimbit sang murid yang mengaku menerima kiriman foto syur tersebut dari Ashley yang saat ini menjabat sebagai staf pengajar di Sekolah Tinggi Pasadena di Houston, Amerika Syarikat. Hingga pada akhirnya, Ashley mengaku bahawa foto tersebut diambil secara langsung oleh muridnya dengan menggunakan telefon bimbit lamanya.


Sang murid yang enggan disebutkan namanya itu menyebutkan bahawa dirinya mendapatkan foto tersebut secara langsung daripada Ashley sendiri sejak Mei 2014. Dengan pelbagai desakan dan bukti-bukti tepat yang telah diterima penyiasat AS akhirnya Ashley tak dapat lagi mengelak.

"Kini dia telah mengakuinya bahawa yang menghantar gambar itu kepada muridnya itu adalah dia sendiri. Walaupun mereka tahu dan menyedari bahawa lelaki muda itu adalah muridnya sendiri dan keduanya tetap berhubungan intim, "Kata pembantu pendakwa wilayah, Nick Socias.


Zehnder menghadiri sidang pertamanya yang telah diadakan pada Isnin, 20 Oktober 2014 lalu. Ashley Elizabeth Zehnder dituntut dengan dakwaan telah menjalin hubungan yang tak semestinya dengan muridnya sendiri. Namun, Ashley boleh segera bebas selepas beberapa jaminan pemegang dibayar. Semenjak kes ini melekat di muka awam, Zehnder pun memutuskan untuk berhenti menjadi guru di sekolah itu. Hmm ...

0 Response to "Ashley Zehnder Guru Cantik Yang Tiduri Murid Lelakinya {2 Gambar}"

Post a Comment