Wanita Ini Berak Atas Lantai Pesawat Sebab Jamban Kecil


Dia selamba memberi alasan bahawa tandas dalam kapal terbang terlalu kecil. Ketika itu, wanita terbabit dalam penerbangan domestik dengan menaiki pesawat Shenzhen Airline dari Nanjing ke Guangzhou.
Selepas gambar itu yang dirakamkan semalam dimuat naik ke media sosial, ia telah dikongsi beribu-ribu orang. Ia menyebabkan orang ramai meluahkan rasa marah dan jijik dengan perbuatan wanita terbabit.
Perkara tersebut dilaporkan mula disedari oleh seorang pramugari apabila dia sedang mengira jumlah penumpang sebelum pesawat berlepas untuk penerbangan selama dua jam itu.

Pesawat itu dinaiki oleh 180 penumpang dan ketika pramugari tersebut menoleh ke belakang, dia melibat dua wanita sedang mengelilingi seorang kanak-kanak. Salah seorang wanita itu adalah ibu kanak-kanak terbabit.

Manakala seorang lagi adalah saudara mara mereka. Ketika kejadian, kedua-dua tandas tidak berpenghuni namun kanak-kanak berkenaan sedang membuang air di kawasan berhampiran tempat simpanan makanan.
Kawasan tersebut memang tempat larangan kepada orang awam. Ia juga merupakan tempat di mana anak kapal akan duduk ketika pesawat berlepas dan mendarat.

Lebih menyakitkan hati, wanita terbabit tidak memohon maaf sebaliknya meminta anaknya mengambil masa untuk membuang air, memandangkan pesawat masih belum berlepas.

Mengikut laporan, wanita terbabit telah diminta supaya mencuci najis anaknya sendiri dan pesawat juga berlepas seperti yang dijadualkan. – Agensi

0 Response to "Wanita Ini Berak Atas Lantai Pesawat Sebab Jamban Kecil"

Post a Comment