Akibat Melakukan Hubungan Intim Dengan Muridnya, Wanita Ini Dihukum 14 Tahun Penjara

bercinta

Gara-gara memaksa pelajar mereka yang baru berusia 13 tahun untuk berhubungan intim, Seorang bekas guru pembimbing dijatuhi hukuman penjara selama 14 tahun.

Guru cantik yang bernama Brooke Dinkel terbukti meniduri pelajarnya yang masih di bawah umur itu ketika berada di rumahnya

Perempuan berusia 33 tahun itu bertemu dengan pelajar lelaki semasa mengajar di sekolah menengah Smoky Valley Middle School di Salina, Kansas, Amerika Syarikat (AS), dalam tahun pertama beliau mengajar sebagai pembimbing pelajar.

Hubungan itu berlangsung mulai Oktober 2013 hingga Mac 2014 apabila pihak sekolah mendapat maklumat mengenai hubungan terlarang itu. Pihak penuntut umum Christina Trocheck mengatakan Dinkel, yang mempunyai anak perempuan berusia empat dan enam tahun, serin memberikan hadiah kepada sang bocah. Meski sudah mendapat peringatan, Dinkel mengabaikan peringatan itu dan terus meneruskan hubungan cinta yang menyalahi undang-undang di mata undang-undang.

Sementara ahli psikologi yang mengawasi perkembangan mental Dinkel mengatakan di depan mahkamah bahawa defendan mengidap gangguan post-traumatic stress disorder, kemurungan, dan gangguan personaliti. Sedangkan pihak kuasa hukum Dinkel mendakwa jika si bocah memperkosa sang guru pada 26 Disember dan berkata, "tidak tahu apa yang terjadi padanya".

0 Response to "Akibat Melakukan Hubungan Intim Dengan Muridnya, Wanita Ini Dihukum 14 Tahun Penjara"

Post a Comment