Hati-Hati Tertipu! Kini Bra Juga Boleh Dipam Untuk Lihat Payudara Besar

Hati-Hati Tertipu! Kini Bra Juga Bisa Dipompa

 Apa bahagian tubuh dari wanita yang boleh seketika membuat anda terkesima? Bahagian mata? Kakinya? Punggungnya? Atau payudaranya? Kabar bagu bagi wanita, tetapi mungkin tidak bagi lelaki. Pasalnya, kini Sebuah syarikat asal Jepun bernama CosMedic bermotivasi untuk mencipta bra yang mampu dipam.

Berita baik bagi wanita kerana boleh mempunyai bentuk payudara yang indah tanpa perlu bersentuhan dengan pisau bedah. CosMedic menamakan bra pam ini Lady Air dimana wanita akan mendapat hasil yang sama dengan pembedahan plastik dengan bentuk payudara yang kelihatan lebih kencang dan berisi.


Bra ini akan menaikkan saiz payudara wanita dari saiz A menjadi ukuran C, sehingga untuk mereka yang mempunyai saiz B menjadi kelihatan seperti saiz D. Untuk pasangan anda yang mempunyai saiz payudara kecil, anda boleh menghadiahkan bra yang dilengkapi galas pam ini untuk membuat mereka semakin percaya diri.

Cara memompanya cukup mudah, para wanita hanya tinggal menekan butang yang ada di bahagian bawah bra. Selepas itu, secara automatik bantalan bra akan membesar dan payudara pun terangkat sehingga kelihatan lebih besar. Bra unik ini dijual dengan harga 12.800

0 Response to "Hati-Hati Tertipu! Kini Bra Juga Boleh Dipam Untuk Lihat Payudara Besar"

Post a Comment