Trend Selfie Dengan Baju Beg Plastik Jualan Yang Kini Menjadi Sensasi

Asia memang gudangnya trend unik yang dalam waktu singkat langsung menjadi sensasi ke seluruh dunia. Seperti trend selfie dengan pakaian unik ini. Disebut unik kerana para wanita cantik ini berpose dengan pakaian dari beg plastik jualan.

Mungkin kita bertanya, apakah hal tersebut tidak membuat gerah? Tak ada penjelasan. Ke mana sajakah saat pemakainya berbaju beg jualan? Hanya ada dalam foto. Di Taiwan saat ini sedang musim anak muda br-selfie dengan baju dari beg jualan. Trend ini mendadak langsung menjadi heboh di seluruh dunia.


Tas Plastik Keresek Sebagai Pakaian
Sungguh kreatif, ternyata beg plastik jualan boleh dimanfaatkan sebagai pakaian

Saat dipakai, beg jualan dari kedai itu mirip body suit atau pakaian renang. Namun ada juga yang menggunakan beg besar saiz beg sampah.

Tren selfie dengan busana dari kantong plastik keresek
Wanita cantik ini malahan kelihatan makin menarik apabila mengenakan pakaian dari beg plastik jualan. Anda setuju?

Foto-foto selfie dengan pakaian gila ini awalnya tersebar dari sebuah kumpulan di Facebook yang tertutup. Gambar-gambar itu kemudian beredar di media. Tak hanya menampakkan wanita kerana lelaki juga ada.

Tren selfie dengan busana kantong plastik keresek
Salah satu gadis yang sering menghantar foto selfienya dengan pakaian dari beg plastik jualan


Pose yang cukup mencabar dengan mengenakan pakaian dari beg plastik jualan

Beg membeli-belah telah memberi inspirasi kepada perancangan baju, dari yang serius seperti yang ditunjukkan dalam Brit + Co hingga untuk perpeloncoan di malayasia.

foto selfie dengan busana dari tas plastik kresek
Gadis Inggris pun tidak ingin ketinggalan tren
Taiwan termasuk negeri yang menghadkan beg jualan. Begitu pun dengan Bangladesh, Taiwan, Kenya, dan Rwanda. Apakah larangan di beberapa negeri tadi ditaati, itu soal lain. Namun boleh jadi trend ini merupakan salah satu bentuk sindiran kepada kerajaan Taiwan
(Daily Mail, Mirror, New York Magazine)

0 Response to "Trend Selfie Dengan Baju Beg Plastik Jualan Yang Kini Menjadi Sensasi"

Post a Comment