5 Tokoh Dunia yang Mati Kerana Ketagihan Seks

5 Tokoh Dunia Yang Mati Karena Kecanduan SexBerhubungan seksual mempunyai banyak manfaat positif baik untuk kesihatan fizikal dan psikologi.

Tetapi, pada beberapa kes, hubungan seksual justru membawa maut yang boleh berkesudahan pada kematian.


1. Jack McConaughey (ayah dari Matthew McConaughey)
 
Dalam buku yang ditulisnya ibu dari pelakon Hollywood, Matthew McConaughey mendedahkan, suaminya meninggal ketika berhubungan seks dengannya.

Kay McConaughey mengatakan bahawa kematian suaminya ketika bercinta adalah 'cara terbaik untuk tutup usia'. Kay juga berkata bangga mempunyai suami seperti Jack McConaughey.


2. Nelson Rockefeller
 
Bekas Timbalan Presiden Amerika Syarikat pada era Gerald Ford, Nelson Rockefeller, meninggal dunia pada 1979. Punca meninggalnya Rockefeller sempat menjadi perbincangan awam.

Khabarnya ia mengalami serangan jantung ketika bercinta, dan membuatnya meninggal mendadak. Gosip yang beredar saat itu ia berhubungan seksual bukan dengan isterinya.


3. Michael Hutchence
 
Mantan vokalis band INXS dikhabarkan meninggal saat berhubungan seks dengan dirinya sendiri. Seperti dilaporkan secara meluas di tabloid pada 1997, Hutchence ditemui mati di bilik hotel dalam keadaan tanpa busana dengan ikat pinggang di lehernya.

Secara rasmi, kematiannya disebabkan kerana. Tetapi kabar yang beredar, punca kematiannya adalah asphyxiation autoerotic. Yaitu, istilah dalam dunia perubatan berkaitan proses mengurangkan atau menghentikan sendiri bekalan darah ke otak, ketika masturbasi untuk mencapai puncak kepuasan bercinta.


4. Felix Faure
 
Felix Faure, bekas Presiden Perancis, meninggal kerana serangan jantung di pejabatnya. Khabarnya serangan jantung terjadi apabila seorang wanita berusia 30 tahun bernama Marguerite Steinheil, melakukan seks oral padanya.

Steinheil dikhabarkan sering menjadi simpanan lelaki terkenal Perancis setelah kematian Faure. Hingga akhirnya Steinheil berkahwin. Dan kemudian, secara misteri, suami Steiheil dan ibu tirinya ditemui meninggal misteri di rumah mereka.


5. Atilla the Hun
>
Salah satu pejuang terbesar dalam sejarah telah dan memenangi banyak pertempuran dalam hidupnya. Tetapi, hidupnya justru berakhir tragis dan ia kehilangan nyawanya bukan kerana pertempuran.

Atilla mengalami serangan jantung ketika berhubungan seksual dengan isterinya, pada malam pernikahan mereka.

0 Response to "5 Tokoh Dunia yang Mati Kerana Ketagihan Seks"

Post a Comment